Τρίτη 29 Απριλίου 2008

Αλυσίδες ή καδένες..

Ανοίγω το laptop και ...πσστττ-μπόινγκ!!!.. ένα μπαλάκι ακαθόριστου σχήματος, όγκου και βάρους με βρήκε κατακούτελα. "Μμμμμ, σίγουρα είναι του φίλτατου "πνεύματος".."
"Οχι ρε Ροζ Μονόκερω μου, είναι απ' αυτά τα chain-mails, τι να κάνω??" αναρωτήθηκα ...
Φοβούμενος την πιθανή κατάρα του αόρατου πνεύματος αποφάσισα να το συμπληρώσω και αναγκαστικά να το δημοσιεύσω...

1.Όνομα
Πατρός ή μητρός?? Ψευδώνυμο ίσως??

2. Γενέθλια
Ήμουν μηδέν ετών προς μίας ημέρας μωρό, αδύνατο να θυμηθώ ακριβώς..

3. Ζώδιο
Μεγάλη Άρκτος .... ή κάτι μπερδεύω??

4.Χρώμα μαλλιών
Αααα παιδιά δεν φοράω μάλλινα ούτε το χειμώνα, με ενοχλούν στο λαιμό!

5. Χρώμα οφθαλμών
Οφθαλμών αντί οφθαλμών.... αυτό είναι?

6. Έχεις ερωτευτεί ποτέ;
Το τι κάνουμε στο κρεβάτι μας δεν τα λέμε στα internet...

7. Είδος μουσικής που ακούς
Kυρίως torrents

8. Χαρακτήρας DISNEY/WB
O Γκαρής, από τον Γουίνι

9. Ποιος φίλος σου μένει πιο μακριά;
Πάντως όχι αυτός που μένει πιο κοντά, ο άλλος...

10. Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις:
Ξύπνησα ή ονειρεύομαι ότι ξύπνησα?

11. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι:
Εμένα!! Δεν ξεκολλάω από πάνω μου με τίποτα!

12. Τι έχεις στον τοίχο σου?
Στον τοίχο μου? πίσω μου? μισό λεπτό να δω...ΑΑΑΑΑ ένα ελάφι!!!!

13. Τι έχεις κάτω απ’ το κρεβάτι σου?
Μετά απ'αυτό που έπαθα με τον τοίχο σιγά μη σκύψω να δω!!

14. Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τι θα έκανες?
Ελα ρε ...δεν έχετε δει θρίλερ?? Θα πηγαινα μόνος μου στο υπόγειο με σβηστά φώτα για να δω. Μετά θα έβγαινα και στο δάσος απέναντι απο το σπίτι ... μόνος ....στο σκοτάδι....

15. Αγαπημένος αριθμός:
π

16. Αγαπημένο όνομα:
Μ'αρέσει το Φάνη-Πάλη ( Είναι Φάνη-Πάλη ή Φάνη-Πάλι? Οπως το αρκουδάκι Πάντα... ήταν αρκουδάκι πάντα?? χμμμμ..)

17. Τα χόμπι σου:
Να συμπληρώνω ερωτηματολόγια, δεν το κατάλαβες τόση ώρα??

18. Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα?

Μπορεί και να είμαι κάπου αλλού και εγώ να είμαι απλά ένα είδωλο του "αλλού" εαυτού μου. Για μισό λεπτό.... άρα ο "άλλος" γράφει με το αριστερό....αχαα!!!

19. Μια ευχή για το μέλλον:
Ποιο μέλλον ?? ετσι όπως πάμε η Γη θα μας τιμωρήσει!! (σοβάρεψα εεεε..)

20. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες;
... 900 χρόνια πίσω! Να ψάξω για το Ιερό Δισκοπότηρο. Να συναντήσω τους Ιππότες της...Στρογγυλής Τραπέζης, να χρειαστεί να αντιμετωπίσω τον Μαύρο Ιππότη, να συναντήσω τους βωμολόχους Γάλλους και τους Ιππότες που λένε όλο «ναι»...ουάου!!

21. Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου:
Ενα τσιγάρο!!.... Οχι ρε συ ..το έκοψα!!! εεεεε.....ένα κεράκι!

22. Αγαπημένο λουλούδι:
το λουλούδι του μπακτσέ..

23. Αγαπημένη σειρά:
Είμαι μεταξύ δύο σειρών....μμμμ.... ΙΚΑ ή εφορία??? και οι δύο είναι τρομερές!! μπα, θα διαλέξω Καρφούρ 10' πριν το κλείσιμο!!

24. Αγαπημένη ταινία:
Μονωτικη. Κυρίως κόκκινη!

25. Αγαπημένο τραγούδι:
Των τζιτζικιών. Υπάρχει σχέση αγάπης και μίσους! (στην πόλη όλοι το αναπολούμε και το Καλοκαίρι μας τη σπάει!!)

26. Aγαπημένο βιβλίο:
Η Βίβλος. (γιατί ρε??? στα καλλιστεία όλες αυτό λένε! όπα, πρέπει να το έχουμε διαβάσει??)

27. Αγαπημένο ζώο:
Ο βραδύπους !! απίστευτος!! Τον βλέπεις και σε πιάνει άγχος... "άντε βρε παιδί μου, θα σε φάνε!!". Δίνει στα ντοκιμαντέρ μια διάσταση θρίλερ!

28. Αγαπημένο ρούχο:
Μαγιό. Κυρίως μονοκίνι.

29. Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα:
Η μισή Ελλάδα ! στενάξαν τα reality, καλά δεν βλέπετε??

30. Αγαπημένο χρώμα:

Καλά, πλάκα με κάνεις?? η οθόνη μου έχει, λέει, 16-εκατομμύρια χρώματα... άει διάλεξε εσυ ένα χρώμα!!

31. Αγαπημένο φαγητό:
Οχι άλλο κάρβουνο!! Για φαγητό ξαναρώτα με 15 μέρες μετά το Πάσχα. Για τώρα έκλεισα!

32. Με ποιον χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι?
Θα ταυτιζόμουν με τον Ζορό, αν αντί για "Ζ" χάραζε, "Με λένε Ζορο, έχω και άλογο, πάμε μια βόλτα?"

33. Κακή συνήθεια:
Να συμπληρώνω ερωτηματολόγια! δεν το κατάλαβες?

34. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει:
Μ'αρέσω ολοσχερώς και εντελώς... τι να πρωτοθαυμάσει κανείς σε μένα!! δεν θα ήθελα να αδικήσω τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά μου!! ειμαι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς..

35. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει:
Δεν συνηθίζω να αναφέρομαι ατομικά σε κάποιο χαρακτηριστικό. Όταν η προσωπικότητα πάει καλά δεν αλλάζουμε την σύνθεση. Είμαστε μέσα στους στόχους μας!!

36. Συνηθισμένη ατάκα:
Aν ο Θεός ήταν Δημοκράτης δεν θα έδινε δέκα εντολές, θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση.

37. Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις:
Να μην δουλεύω.

38. Μεγαλύτερος φόβος:
Μάγκες, αν υπάρχει Θεός την κάτσαμε!!!

39. Η καλύτερη pizza:
Με διαφορά η www.pizza.com!!
"Τελικά κέρδισε 2,6 εκατομμύρια δολάρια πουλώντας τη διαδικτυακή διεύθυνση pizza.com, η οποία του κόστιζε μόνο 20 δολάρια ανά έτος από το 1994 που την αγόρασε."

40. Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι:
Οι καλύτεροι φίλοι του ανθρώπου!! απλά δεν το ξέρουν ακόμα... είναι σε διαπραγματεύσεις. Τα κατσικάκια το έμαθαν τώρα κοντά...

Ουφ, τέλειωσα!!
Πετάω το μπαλάκι στην τύχη και...

2 σχόλια:

habilis είπε...

Για να σε καθησυχασω ,ο θεος ειναι κουφος εκτως και απο στραβος .Οπωτε ουδεις φοβος...

Αόρατη Μελάνη είπε...

Σιγά μωρέ που φοβάσαι να κοιτάξεις κάτω από το κρεβάτι... θα κοιτάξω εγώ... εεε, τι είναι ΑΥΤΌ;... δε φαντάζομαι να... εεε... μπλτσζχτφρτρ... γκουλπ... γκρχττ...

[επί του πιεστήρίου: η ανταποκρίτριά μας εξαφανίστηκε μυστηριωδώς, οι έρευνες συνεχίζονται]